Zoektocht op Koh samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu Zoektocht op Koh samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu

Zoektocht op Koh samui

Blijf op de hoogte en volg Mieke Marleen

12 Augustus 2018 | Thailand, Ko Samui

Na enige omzwervingen zitten we dan toch echt op de plek waar we wilde zitten bo Phut in het noorden van het eiland Koh Samui. Een gezellig langgerekt plaatsje met leuke winkeltjes en restaurantjes. Voor ons veel beter dan het drukken hectische Chaweng Beach, waar we in ons oorspronkelijk geboekte hotel eerst naar toe moesten met een taxi, omdat lopen naast de weg te gevaarlijk was. De kinderen waren wel een beetje in de war omdat dit laatste hotel niet het laatste hotel bleek te zijn. Nu nog steeds krijg ik de vraag of dit het laatste hotel is. Ze zijn er wel wat vanaf. Maar dit komt wel goed. Nadat we twee dagen heerlijk niks gedaan hebben en lekker veel gezwommen en leuke restaurantjes bezocht. Zo ook het leuke Franse tentje : Café Darling, midden in Bophut waar de de eigenaresse ons wel heel erg in de watten legde, voor Aidan op maat gemaakte tosti en voor Elena witte rijst zonder saus.. kids blij, wij blij.. de vrijdagavond markt is erg leuk maar viel enorm in het water door de regen. Even is dat niet erg maar op den duur is dan het winkelen terwijl je helemaal nat bent niets meer zo heel leuk. De avond erna per ongeluk nog heel erg verrast.
Aidan en ik hadden bedacht, aangezien wij zelf niet durfde, dat Frits in een bak met knabbel visjes moest,.. nou ja niet hij helemaal, maar zn voeten. Dus toen wij er langs liepen was dat een inkoppertje. Aidan wilde ook.De dame van de salon kon echter zo goed verkopen dat ook de wachttijd voor de dames ingepland kon worden. Waarop we uiteindelijk allemaal in de bak met visjes gingen, en we een heerlijke maar dan ook echt heerlijke voetmassage kregen met zicht oo het strand en de ondergaande zon. Terwijl ik weg droomde bij de voet massage kwam op het eiland tegen over ons, Koh Pagnan, bekend vanwege zijn fullmoon p@rtys , met al zijn lichtjes ook tot leven. En Elena genoot zichtbaar van de massage en viel zowaar in slaap. Groot compliment voor de masseuse. Die avond aten we op het strand en was de dag meer dan compleet. Een dag met een gouden randje.

• 12 Augustus 2018 - 15:08

Martha :

lekker hoor die massages
    Ga nog maar wat massage doen zolang dat nog kan heerlijk ontspannend ook voor de kids
    Kunnen ze lekker slapen en jullie ook
    En nog met het uitzicht van de zee rust gevend en genieten mmmmm
    Nog 3 nachtjes en dan is de vakantie in Thailand weer voorbij .
    Geniet nog maar lekker met zijn vieren en kusjes van ons

• 12 Augustus 2018 - 16:43

Karin:

Hallo familie
    Wat een leuk verhaal en wat fijn dat Elena weer opgeknapt is.En wat een geluk MM dat jij weet hoe het gaat allemaal gaat in thailand,ook in de omgang met de locals daar.Genieten nu maar groetjes Karin en Lourens

• 13 Augustus 2018 - 09:30

Conny:

Wat een heerlijkheid die massages, nou die hadden jullie dus allemaal wel nodig zo te lezen. Die knabbelende visjes lijkt me niks, knibbel knabbel knoetje, wie zit er aan mijn voetje?
    Nog lekker een paar dagen in dat mooie land, neem het ervan!!!!!!
    Dikke knuffels van ons pamaopaomi