Doi Suthep en ziekenhuis Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu Doi Suthep en ziekenhuis Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu

Doi Suthep en ziekenhuis Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Mieke Marleen

09 Augustus 2018 | Thailand, Chiang Mai

Niet verwacht dat ik ook naast Bangkok met pa zoveel jaar geleden, nu met Mn dochter naar een ziekenhuis moest in Thailand. Gelukkig niet om dezelfde omstandigheden maar toch, leuk is anders. Dat het er anders aan toe gaat dat is zeker, afgezet hij de eerste hulp kwamen ze al aan met een rolstoel ( niet nodig dank u) en via de kinderen afdeling terecht bij de keel neus afdeling. Als je niet oppast zit je de hele dag te wachten op een formulier wat klaar ligt om door jezelf ingevuld te worden. Maar gelukkig ben ik onrustig van aard, en kwam er na 10 lange minuten wachten al achter dat ze vergeten was te zeggen dat het formulier op me lag te wachten ( bedankt maar weer) . Toen naar de juiste afdeling waar Elena toch wel erg veel bekijks had. Haar hoofd stond er niet naar natuurlijk want zo lekker was ze natuurlijk niet. Na een goed consult richting de apotheek in het ziekenhuis, en na diverse nummers trekken eerst betalen en dan ophalen van de medicijnen. En dan ga je met goede moed naar het hotel, want je dochter neemt vast de belangrijke medicijnen wel in... nou ja.. het is 1 x gelukt zullen we maar zeggen.. via n pakje sap. De overige keren was madam ons te vlug af. Wat n ellende. Maar goed, gelukkig nu een paar dagen later knapt ze enorm op. Het scheelt dan ook wel dat ze nu weet wat eet. Ze was al aardig afgevallen. Om Elena bij te laten komen besloten Frits en Aidan naar de zoo. Ze hebben echt genoten.
Ook voeg ik nog de mooiste foto’s bij van het prachtige uitzicht vanaf doi suthep, die was ik jullie nog schuldig. Een prachtige tempel waar we voor oma Bella boom en oma Deventer een kaarsje brandde.
Bij het hotel aangekomen maakte de kinderen leuk vrienden met de familie Zomers. Wat kunnen kinderen een lol hebben met elkaar in het zwembad met alleen een leeg flesje om op te duiken. Dat vervolgens een vervelende champagne drinkende Rus het flesje besloot weg te gooien, hebben we het maar niet over.. savonds ging de familie zomers op aanraden van ons naar hetzelfde restaurant toe, en werd het nog heel gezellig.

• 09 Augustus 2018 - 14:53

Hilly:

Wat fijn dat Elena weer wat opknapt. En wederom beleven jullie weer mooie dingen en ontmoeten jullie fijne mensen! Geniet ervan lieverds! Met Benji gaat alles goed!

• 09 Augustus 2018 - 15:01

Hiske:

Gelukkig Miek, dat ze weer beter is.Heb het verhaal van mama wel gehoord.gehoord.Oh oh.Nu verder nog een mooie reis.Het schiet alweer op.Wij ted en ik zijn gezellig een dagje in Medemblik bij hun aan boord
    Liefs His

• 09 Augustus 2018 - 18:28

Conny:

Jaja en dan maak je weer mee hoe of ze in een buitenlands ziekenhuis te werk gaan.gelukkig gaat het nu weer beter met de kleine troel.
    De foto’s komen niet door, wellicht ligt het aan mijn eigen ontvangst.
    Gelukkg zijn jullie na een goede vlucht weer prima geland, het is toch een hele onderneming, maar petje af hoor.
    Wat een vervelende champagnedrnkende rus trouwens.
    Nu nog fijne dagen en tot volgend verslag.
    Liefs van pamaopaomi.

• 09 Augustus 2018 - 18:28

Conny:

De foto’s komen niet door, wellicht ligt het aan mijn eigen ontvangst.
    Wat een vervelende champagnedrnkende rus trouwens.
    Nu nog fijne dagen en tot volgend verslag.
    Liefs van pamaopaomi.

• 09 Augustus 2018 - 19:12

Aaltje:

Ach wat vervelend, ook nog naar het ziekenhuis, hopelijk is/was het niets ernstigs. Gelukkig knapt Elena weer op, hopelijk kan ze de rest van de vakantie nog van alles genieten en jullie ook! Geniet nog van al het moois! Groetjes!

• 10 Augustus 2018 - 20:29

Sjoerdje Bandstra:

Hallo Frits,Mieke,Aidan en Elena,
    Wat een bijzondere reis maken jullie in Thailand. En leuk via de reisverslagen mee te reizen wat jullie allemaal beleven en zien onderweg.
    Eindelijk een rust momentje om alle verslagen te lezen, is hier nu ook wel weer voor( komt met bakken naar beneden☔️)
    Blij dat het met Elena weer beter gaat.
    Wens jullie nog fijne dagen toe , en lekker genieten van al het moois van Thailand.
    Tot het volgende verslag!!!
    Groetjes!!