vertrek naar schiphol - Reisverslag uit Workum, Nederland van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu vertrek naar schiphol - Reisverslag uit Workum, Nederland van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu

vertrek naar schiphol

Blijf op de hoogte en volg Mieke Marleen

27 Juli 2018 | Nederland, Workum

Vandaag is het eindelijk zover. Ingepakt en wel vertrekken wij naar schiphol.
We reizen met niet teveel bagage, een backpack en 2 kleine cabine koffertjes moet meer dan genoeg zijn.
Op deze manier hebben we tijdens het reizen de handen een beetje vrij. Best handig met de kinderen naast je.
De kinderen hebben er zin in. Ze spelen nu nog lekker even bij hun lieve nichtje en tante, zodat ze zo min mogelijk van de laatste inpak stress mee krijgen.
Dan nog even de moeilijke afscheid kusjes van de opa´s en oma´s.
Om nog te reageren op manue zijn vraag. We hebben toch besloten het onderwerp Thailand steeds even vluchtig aan te snijden bij de kinderen. In de vorm van een grapje, of verwachting. De kinderen stellen nu steeds al leuke vragen waardoor de vakantie pret al begonnen is.
Ook heeft Aidan al besloten dat het gerecht `sticky rice` ook best onder je bord zal blijven plakken, en is dit dan ook zeker van plan. We zullen het meemaken. Heb er nu al zin in. Lieve allemaal. Wens jullie veel sterkte met de warmte en hoop jullie morgen al de eerste verhalen te kunnen berichten. Liefs van ons

• 27 Juli 2018 - 10:42

Lianne:

Ohhh eindelijk is het zover! Wat zullen jullie genieten. Mooi dat jullie deze reis aan de kinderen mee kunnen geven. Laat het over jullie heen komen. De volgende keer gaan we mee ;j

Ps knap hoor zo weinig bagage!

• 27 Juli 2018 - 11:07

Karin:

Fijne tijd samen groetjes Karin en Lourens

• 27 Juli 2018 - 16:09

Tante Yvon:

Lieve vakantiegangers, heel veel plezier gewenst op deze wel hele unieke vakantie. Leuk om
    jullie avonturen een beetje mee te mogen beleven. Dikke kus, dag!

• 27 Juli 2018 - 17:28

Klara:

Heel veel plezier lieverds, laat jullie verrassen en verwonderen, liefs!!

• 27 Juli 2018 - 17:31

Lekker weg! Veel plezier. Maak er wat moois van met z'n allen.
    Vertel je ook wat over Schiphol, de vlucht en de luchthaven waar jullie aankomen? Ben benieuwd hoe jullie dat allemaal ervaren met alle uitdagingen die vooral het begin van de reis volgens mij met zich mee brengt.

Groetjes!

• 27 Juli 2018 - 20:45

Martha Ettema :

Een goede vlucht gewenst met een filmpje en een goede nachtrust
    en een goede reis naar het hotel en dan lekker bij het zwembad relaxen

groetjes van ons Kees en Martha