Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Workum, Nederland van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu Aankomst Bangkok - Reisverslag uit Workum, Nederland van Mieke Marleen Twellaar - WaarBenJij.nu

Aankomst Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Mieke Marleen

28 Juli 2018 | Nederland, Workum

Wat is het toch prachtig als alles vlotjes verloopt.
Na een vlotte bagage drop, evenals de vlotte douane check zijn we dan toch echt weg. Wie had dat nou gedacht..
De tijd op Schiphol verliep vlot, lekker een kopje koffie bij Starbucks en de kinderen hun nieuwe stickerboek.
Aangekomen bij de gate mochten we meteen als eerste het vliegtuig in vanwege de kinderen, dus ruim 20 minuten de tijd om je rustig te settelen. Wat wil je nog meer.
De vlucht verliep prima, de kinderen vermaakte zich goed. Het slapen ginge niet zo lekker. Aidan had er meer moeite mee dan Elena. Aangekomen op Bangkok, met de bagage naar de 1 e verdieping naar de public taxi’s. Ticket halen en naar de baan begeven welke er op je ticket stond. Een kind kan de was doen. Even voor het instappen duidelijke afspraken over het aan zetten van de meter en de overige kosten zoals AirPort fee 50 Bath en tol geld. Voordat we het wisten waren we zo’n 3 kwartier later in het hotel. Het was een stil ritje, de een onder de indruk en de ander in diepe slaap.
Helaas konden we nog niet in de kamer, maar het zwembad riep onze naam. Dus dan eerst maar een duik. Wel even wennen hoor, hier weer te zijn.
Na een rust moment, en kibbel moment wie van de twee in het stapelbed mocht, de stad ingegaan. Met een ferry voor 5 bath p/p de rivier over gestoken. (Ca. 10ct) en daar op de shuttel ferry gestapt, even prijs vergelijkje voordat we de keuze maakte, want ja dat scheelt al snel € 2,50!,

• 28 Juli 2018 - 13:39

Hilly:

Wat leuk om van jullie te lezen.
    Wie heeft de stapelbed-battle gewonnen?
    Wat maakt het wennen om daar te zijn?

• 28 Juli 2018 - 18:17

Lianne:

Fijn dat de vlucht zo goed is gegaan! Dat scheelt weer. Nu lekker bijkomen. Hoe is de temperatuur? De kids kijken vast hun ogen uit met die tuktuk’s. Zullen ook wel veel aandacht krijgen ;)

• 28 Juli 2018 - 19:01

Martha:

Heerlijk om te lezen dat de reis voerspoedig is gegaan ,
    Lieve kids lekker zwemmen en met de boot varen en welterusten voor de eerste nacht in Bangkok

Kusjes van ons uit Bovenkarspel

• 28 Juli 2018 - 19:06

Klara:

Mooi dat de reis goed is gegaan! Zwemmen geeft meteen ook zo'n heerlijk vakantie gevoel. Lekker gegeten ook? Bedankt voor je update hier, leuk! xxx

• 29 Juli 2018 - 15:27

Conny:

Wat een topstart hebben jullie gehad, met veel plezier gelezen.
    Schrijven dat kan je.
    Fijn de kids te zien op die mooie gele fietsen.
    Liefs van ons pama